Blokhut verhuur

Scouting De Lier beschikt over een houten blokhut aan het water in het midden van ons dorp. De blokhut ligt aan het riviertje "de Lee". Hierin kunnen allerlei wateractiviteiten gedaan worden. Boten met een maximale hoogte van 1,50 meter en een maximale diepgang van 1 meter kunnen bij de blokhut komen.

Rondom de blokhut is een grasveld en een verhard basketbalveld. Deze velden zijn eigendom van de gemeente. Scouting De Lier maakt gebruik van deze velden, maar heeft hier verder geen rechten op.

De blokhut heeft vier lokalen waarin opkomsten gedraaid worden. Van drie lokalen is één groot lokaal te maken door de scheidingswanden te verwijderen.

Op de eerste etage is een keuken en twee vergaderruimtes.

Adres blokhut:
Chrysant 17
2678 PA, De Lier

Opmerkingen

• Naast twee toiletten en een douche is er een invalidentoilet aanwezig.
  • Sinds de zomer van 2018 hebben we een nieuwe keuken. Hierin stellen wij een basis inventaris ter beschikking.
  • We hebben een gebruikersvergunning.
  • De blokhut is voorzien van noodverlichting en brandblussers.
  • Tevens hebben alle lokalen deuren naar buiten voorzien van een panieksluiting.
  • Het stamlokaal is een ruimte waarin de leiding bij elkaar komt na de opkomsten en wordt niet verhuurd.

De blokhut is te huur voor andere scouting- en jeugdgroepen.

Scouting De Lier gebouw plattegrond. Begane grond

In ons gebouw hebben wij een 6 meter hoge klimmuur. Met 3 banen hebben we 6 verschillende kleurroutes, elk met een andere moeilijkheidsgraad.

De klimmuur wordt niet standaard mee verhuurd met het gebouw. Wilt u toch gebruik maken van de klimmuur? Dan kan dat apart besproken worden. Om ongelukken te voorkomen, stellen wij hier namelijk een aantal voorwaarden aan. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Scouting De Lier gebouw plattegrond. Boven
Scouting De Lier gebouw plattegrond. Omgeving
Scouting De Lier gebouw plattegrond. Luchtfoto

Korting bij Sportcentrum Optisport

Wij hebben een samenwerking met het nabijgelegen Sportcentrum in De Lier. Het sportcentrum van Optisport ligt op loopafstand (ca. 900 meter) van ons clubgebouw. Wanneer je in ons gebouw komt overnachten, kun je daar met korting gebruik maken van de beschikbare sportfaciliteiten. Met de kinderen kun je dus gaan zwemmen, sporten in één van de sporthallen of een andere leuke activiteit doen. Bij interesse brengen we je graag in contact!

Huren?

Wil je het gebouw huren, of heb je nog wat extra informatie nodig?
Neem dan contact met ons op via: verhuur@scoutingdelier.nl

Download hier de huurovereenkomst (PDF - 395KB)
Download hier de huurovereenkomst (Word/DOCX - 1.6MB)