Bevers - 5 tot 7 jaar

Bij de Bevers spelen kinderen van 5 tot 7 jaar samen in het fantasiedorp Hotsjitonia. Samen met de karakters die daar wonen doen zij allerlei leuke activiteiten, wat varieert van knutselen tot buiten spellen. Er worden op een uitdagende en leuke manier basisvaardigheden aangeleerd, zoals bijvoorbeeld routetechniek (speurtochten) en knopen (platte knoop / mastworp).

Kampen / weekenden

Veel kinderen beleven bij de Bevers hun eerste 'kamp'. Om hieraan te wennen slapen ze ieder jaar een nachtje in ons eigen clubgebouw. Rond of in de zomervakantie gaan ze er twee nachtjes op uit naar een ander clubgebouw in de buurt.

Opkomsten

De Bevers draaien elke zaterdag tussen 14:00 en 15:30 uur.
De jaarlijkse contributie bedraagt €118,-.

E-mailadres: bevers@scoutingdelier.nl

Geïnteresseerd?

Kom gezellig eens langs! Je mag altijd komen kijken. De eerste 3 opkomsten zijn gratis. Het is in ieder geval het proberen waard. Je zult snel zien of scouting iets voor jou is! (Graag wel van tevoren even mailen, zodat er rekening kan worden gehouden met de voorbereiding.)

Beverleiding