Wildevaart - 16 jaar en ouder

De Wildevaart is voor jongens en meiden vanaf 16 jaar die het onderhoud aan de boten en het gebouw verzorgen. ‘s-Zomers zijn ze vaak te vinden op het water. De Wildevaart is een leuke hechte groep die veel met elkaar optrekt en activiteiten doen.

Kampen / weekenden

De Wildevaart gaat zo’n 4 x in het jaar een weekend weg om mee te doen aan roei- en zeilwedstrijden. Denk aan de Turfrace of de Kaagcup. In de zomer gaan ze een week op kamp met de schuit en de sleepboot. Het is ieder jaar weer een verrassing hoe dit uit pakt.

Opkomsten

De Wildevaart heeft op donderdag avond 19:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 13:30 tot 16:00 uur opkomst en zijn voornamelijk in de loods of op het water te vinden.

De jaarlijkse contributie bedraagt €173,-.

Contactpersoon: Niels Varekamp
E-mailadres: wildevaart@scoutingdelier.nl

Geïnteresseerd?

Vind je het leuk om eens te klussen en ben je graag op het water? Geef dan even een belletje naar Niels en kom dan gezellig een keer bij de Wildevaart kijken.

Wilde vaart leiding