Dolfijnen - 7 tot 10 jaar

Kinderen van 7 tot 10 jaar worden bij de Watertak van Scouting De Lier de 'Dolfijnen' genoemd. Deze groep is vaak op en rond het water te vinden waar ze allerlei gave spellen doen. Van kanoën en zeilen tot levend stratego, niets is te gek!

Kampen / weekenden

De Dolfijnen gaan jaarlijks een weekend weg en een week op zomerkamp. Natuurlijk doen zij dit via het water! De weekenden zijn vooral in het Westland of omgeving. De zomerkampen gaan vaak wat verder weg het land in. Tijdens een weekend of kamp worden de meest gave avonturen beleefd!

Opkomst informatie

De Dolfijnen hebben elke zaterdagmiddag opkomst van 14:00 tot 16:00 uur. In de zomer wordt er wel eens langer door gegaan, omdat ze dan gaan zeilen.

Aangezien de Dolfijnen vaak op of rond het water te vinden zijn, is het belangrijk dat alle kinderen een zwemdiploma hebben.

De jaarlijkse contributie bedraagt €124,-.

Contactpersoon: Geoffrey Pychowiak
E-mailadres: dolfijnen@scoutingdelier.nl

Geïnteresseerd?

Ben jij tussen de 7 en 11 jaar oud? Hou je van het water? Hou je van ravotten? En hou je van uitdaging? Dan ben jij een echte Dolfijn! Kom gezellig eens kijken! De eerste 3 opkomsten zijn gratis en geheel vrijblijvend. Je zult snel zien of scouting iets voor jouw is. Dus kom gerust een keer langs op de zaterdagmiddag. Laat dit wel even van tevoren weten, dan kan hier rekening mee gehouden worden. Je kunt ons per mail bereiken.

Dolfijnen leiding