Esta's 1 - 7 tot 9 jaar

Bij de Esta’s 1 draait alles om samen leuke dingen doen! Iedere week leren kinderen van 7 tot 9 jaar bij Scouting allerlei nieuwe dingen! Door het doen van uitdagende activiteiten ontwikkelen de jongens en meiden zich steeds verder. Ze maken mooie knutselwerkjes, doen gave spellen en maken kennis met scoutingtechnieken zoals koken, knopen en routes lopen. Niet alleen dit, maar sociale vaardigheden en omgang met anderen vinden wij ook erg belangrijk. Wil jij dat je kind plezier heeft en dat hij of zij daar ook nog eens wat bij leert? Dan is de Esta’s 1 groep dé groep voor jouw kind!

Kampen / weekenden

Om een beetje te wennen aan het kamperen beginnen de Esta’s 1 in oktober met een wen-weekendje. Zij slapen dan één nachtje in het eigen clubhuis in De Lier. In het voorjaar vindt er een weekendje plaats waarbij de Esta’s 1, twee nachtjes slapen in een clubhuis van een scoutingvereniging in de regio. Tijdens de eerste week van de zomervakantie gaan de Esta’s 1 en de Estas' samen op zomerkamp. De Esta’s 1 slapen dan vijf nachtjes in het scoutinggebouw van een verder gelegen scoutingvereniging.

Opkomsten

De Esta’s 1 hebben elke vrijdagavond opkomst van 18:30 tot 20:00 uur.
De jaarlijkse contributie bedraagt €124,-.

Contactpersoon: Tom Buitelaar
E-mailadres: estas1@scoutingdelier.nl

Geïnteresseerd?

Kom vooral een keertje kijken! Je mag drie keer gratis en vrijblijvend tijdens een opkomst komen meedraaien, je zult snel merken of de Esta’s 1 een leuke groep is voor jou. Kom op vrijdagavond langs en ontdek zelf hoe leuk scouting is!

Esta's 1 leiding