Scouts Groen/Wit/Rood - 12 tot 15 jaar

Ben jij tussen de 12 en 15 jaar oud en zit je elke woensdag of donderdag toch maar thuis? Dan is de Scoutsgroep echt iets voor jou! Samen met leeftijdsgenoten ga je leuke dingen doen. De ene week een gaaf buiten spel, de andere week bouwen ze stoere vlotten en zo zijn er nog vele andere gave activiteiten die ze doen tijdens onze opkomsten. Tijdens kampen koken de Scouts op vuur en maken ze gave tochten die je altijd bij zullen blijven.

Groen, Wit of Rood?

Door het enorme succes en het grote aantal leden, is de Scoutsgroep in meerdere groepen gesplitst: Scouts Groen, Scouts wit en Scouts Rood. Deze groepen doen dezelfde soort activiteiten. Scouts Rood en Scouts Wit hebben opkomst op woensdagavond en Scouts Groen heeft opkomst op donderdagavond. Af en toe draaien de groepen gezamenlijke opkomsten.

Kampen / weekenden

Ongeveer twee keer per jaar gaan de Scouts een weekend weg. Ook doen ze mee aan de Regionale Scouting Wedstrijden. In het Westland heet dat de WSS (Westlands Scouting Spektakel). De Scoutsgroep die deze wedstrijd wint, mag door naar de Landelijke Scouting Wedstrijden.

Naast de weekendjes, gaan de Scouts in de zomervakantie op zomerkamp. Ze overnachten dan in tenten ergens op een kampterrein in Nederland en doen veel stoere activiteiten.

Opkomsten

De opkomsten voor Scouts Rood en Wit zijn elke woensdag van 19:00 tot ongeveer 20:30 uur.
De opkomsten voor Scouts Groen zijn elke donderdag van 19:00 tot ongeveer 20:30 uur.
De jaarlijkse contributie bedraagt €132,-.

Doe altijd kleding aan die vies mag worden en schoenen waar je ook een ren-spel mee kan doen. De programma's zijn veelzijdig, dus je weet 'nooit' van te voren wat je te wachten staat die avond!

E-mailadres algemeen: scouts@scoutingdelier.nl
E-mailadres Scouts Rood: scouts-rood@scoutingdelier.nl (Sjors Jansen)
E-mailadres Scouts Groen: scouts-groen@scoutingdelier.nl (Wendy Schreuder)
E-mailadres Scouts Wit: scouts-wit@scoutingdelier.nl (Thomas Boekestijn)

Geïnteresseerd?

Stuur een mailtje, of kom gewoon woensdag of donderdag om 19:00 naar de scouting. Je mag eerst drie keer proberen. Vind je het leuk? Dan krijg je een inschrijfformulier mee.

Scouts rood leiding

Scouts groen leiding