Esta's Blauw/Oranje - 9 tot 11 jaar

Bij de Esta’s Blauw en Oranje worden kinderen elke opkomst weer uitgedaagd! Kinderen van 9 tot en met 11 jaar doen hier elke vrijdagavond gave activiteiten. Zij doen stoere en actieve spellen, maken prachtige dingen en ontdekken échte scoutingtechnieken, zoals veilig met een zakmes omgaan en zelf een kampvuur maken. Wil je weten of Scouting iets voor jou/voor uw kind is? Dan ben je van harte welkom om een paar keer te komen kijken!

Blauw of oranje?

Door het enorme succes en het grote aantal leden, is de Estagroep in deze leeftijdscategorie in twee groepen gesplitst: Esta's Blauw en Esta's Oranje. De groepen hebben dezelfde soort activiteiten en hebben op hetzelfde tijdstip opkomst. Af en toe draaien de groepen een gezamenlijke opkomst.

Kampen / weekenden

De Esta’s Blauw en Esta’s Oranje gaan in oktober/november met hun eigen groep op weekendje in/rond ons eigen clubgebouw. Rond april gaan ze samen op weekend naar een locatie in de regio.

Naast deze twee weekendjes gaan de Esta’s Blauw en Oranje in de zomervakantie samen op zomerkamp. Voor deze gave week gaan ze naar een scoutinggebouw wat verder in het land.

Opkomsten

De Esta's Blauw en Oranje hebben elke vrijdagavond opkomst van 18:30 tot 20:00 uur.
De jaarlijkse contributie bedraagt €124,-.

Contactpersoon Esta's Blauw: Ragnhild Hoogerbrugge
E-mailadres Esta's Blauw: estas-blauw@scoutingdelier.nl
Contactpersoon Esta's Oranje: Janis van der Lugt
E-mailadres Esta's Oranje: estas-oranje@scoutingdelier.nl

Geïnteresseerd?

Ben je benieuwd geworden naar wat we allemaal doen bij de Esta’s Blauw en Esta’s Oranje? Neem dan vrijblijvend contact met ons op! Je mag drie keer gratis komen kijken of scouting iets voor jou/uw kind is!

Let op: door het grote succes, zitten de groepen Esta's Blauw en Esta's Oranje op dit moment redelijk vol. Neem contact op met de contactpersonen om na vragen of er nog een plekje vrij is. Er is nog wel ruimte bij de Dolfijnen en Zeeverkenners.

Esta's blauw leiding

Esta's oranje leiding